تدوین ویدئو, فیلم کوتاه, ویدئو تبلیغاتی

ویژگی های تیزر تبلیغاتی موفق

انواع تیزرهای تبلیغاتی ، آقاموشن

تیزر تبلیغاتی چیست؟

یک تیزر تبلیغاتی یا تبلیغاتی یک تیزر کوتاه است که محصول یا خدمات یک شرکت را تبلیغ می کند. بهترین تیزرهای تبلیغاتی داستانی را برای آموزش، الهام بخشیدن یا خوشحال کردن مشتریان احتمالی (یا موجود) می‌سازند. کوتاه است اما افراد را آموزش می دهد و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد تا قدمی به جلو بردارند.

83 درصد از بازاریابان می گویند که تیزر های تبلیغاتی به آنها بازگشت سرمایه مثبت می دهد و 68 درصد از مصرف کنندگان می گویند ترجیح می دهند با تماشای یک تیزر تبلیغاتی در مورد یک محصول یا خدمات بیاموزند.

 تیزر تبلیغاتی یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی و فروش برند شماست.

6 بهترین ایده ها و نمونه های تیزر تبلیغاتی

1-نسخه ی نمایشی محصول

این تیزر ، محصول شما را در عمل نشان می دهد. برخلاف یک تیزر توضیحی، به سادگی درباره نحوه عملکرد یک محصول صحبت نمی کند. بلکه نشان می دهد که یک محصول با بررسی ویژگی ها و مزایای آن چگونه کار می کند. یک تیزر نمایشی محصول به کاربران نشان می‌دهد که چگونه فرآیند استفاده از کل محصول شما یا برخی از ویژگی‌های اصلی آن را طی می‌کنند. این به مشتریان بالقوه شما فرصتی می دهد تا محصول شما را در زندگی روزمره مورد استفاده قرار دهند، که در نهایت منجر به تبدیل می شود.

2-تیزر توضیح دهنده

این تیزر ، همانطور که از نامش پیداست، این کار را انجام می دهد – چیزی را توضیح می دهد. یک تیزر توضیحی توضیح می دهد که چگونه چیزی – یک محصول، خدمات یا یک ویژگی خاص – کار می کند. و مهمتر از همه، توضیح می دهد که چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند.به ویژه اگر محصول یا خدماتی را ارائه می دهید که بلافاصله درک نشده است مفید است. این معمولا یک انیمیشن است و در بخش قهرمان صفحه اصلی یک وب سایت یا یک صفحه فرود استفاده می شود.

3-تیزری از رضایت مشتری

این تیزر ، یک مشتری خوشحال را نشان می‌دهد که داستان این را می‌گوید که چگونه محصول یا خدمات شما مشکلات آن‌ها را حل کرده و به آن‌ها کمک کرده تا به اهداف تجاری خود دست یابند.این فیلم نسبت به هر تیزر تبلیغاتی بسیار با شخصیت و قابل ربط است، زیرا در آن فردی که به برند شما مرتبط نیست در مورد محصول شما صحبت می کند.

به همین دلیل، مشتریان بالقوه جدید – به ویژه آنهایی که در مورد سایر جنبه های محصول شما مانند ویژگی ها و قیمت آن متقاعد شده اند – نسبت به تصمیم گیری نهایی برای خرید مطمئن تر و مطمئن تر هستند.

4-تیزر بررسی محصول

این تیزر ، دارای یک بازبین است که معمولاً یک فرد تأثیرگذار در جایگاه شماست که محصول را در عمل نشان می‌دهد و نظر بی‌طرفانه خود را در مورد آن می‌گوید.مشتریان احتمالی که آن را تماشا می کنند احساس می کنند که در مورد محصول شما نظر صادقانه ای دریافت می کنند. این چیزی است که واقعاً برتری محصول شما را در چشم مشتریان بالقوه شما ثابت می کند.اخیراً، بررسی های شخص ثالث بیشتر مورد اعتماد هستند. حتی بیشتر از توصیفات مشتری، زیرا دریافت یکی از مشتریان شما بسیار آسان است.

5-تیزر شرکت/کارفرهنگی

این تیزر ، فرهنگ شرکت شما را به نمایش می گذارد و افراد پشت برند شما را معرفی می کند. این به شما کمک می کند تا برند خود را انسانی کنید و به مشتریان خود فرصتی برای ایجاد ارتباط شخصی با برند شما می دهد.همچنین، به کارمندان آینده نگر نگاهی اجمالی به کار در شرکت شما می دهد و به شما کمک می کند افراد مناسب را جذب کنید.

6-تیزر رویداد

می‌توانید یک تیزر تبلیغاتی رویداد ایجاد کنید تا قبل از یک رویداد هیجان‌انگیز شوید، و در طول رویداد، می‌توانید قطعه‌های کوتاه – معمولاً نکات برجسته رویداد – را به صورت تیزر زنده در توییتر و فیس‌بوک یا به‌عنوان استوری در اینستاگرام پخش کنید.تبلیغ یک رویداد در رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای به دست آوردن طرفداران و دنبال کنندگان است! یک ویدیوی رویداد لذت این مناسبت را برای کسانی که نتوانستند انجام دهند به ارمغان می‌آورد و توسط کسانی که در رویداد شما حضور پیدا کرده‌اند بازنشر می‌شود.

چگونه یک تیزر تبلیغاتی موفق بسازید؟

مثل یک تیزر فکر کنید. هدف تبلیغاتی شما این نیست که محصول یا خدمات خود را عمیقاً بررسی کنید.

متمرکز بمان. 

از گرافیک غافل نشوید 

چندین نسخه برای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. 

می توانید از تبلیغات برای کسب و کار خود استفاده کنید.

چه چیزی یک تیزر تبلیغاتی عالی را می سازد؟

یک تیزر تبلیغاتی محصول یا خدماتی را به نمایش می‌گذارد تا بینندگان را تشویق کند تا اقدام کنند. این تیزرها مستقیم هستند، با اطلاعات کوتاهی که به راحتی قابل درک است. در حالی که هیچ طول کاملی وجود ندارد، یک دستورالعمل کلی این است که این ویدیوها را کمتر از 120 ثانیه نگه دارید زیرا دامنه توجه بینندگان محدود است.

چه چیزی باعث موفقیت یک کمپین تبلیغاتی می شود؟

یک پیام، یک تصویر بصری، یک صدا یا یک احساس قوی که می چسبد چیزی است که یک کمپین بازاریابی عالی را می سازد. این چیزی است که یک هفته پس از تجربه کمپین شما به طور تصادفی به ذهن مشتری شما می رسد.

 

 

نویسنده : تیم تولید محتوای آقاموشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *